FANDOM

To był normalny dzień, wróciłem ze szkoły, rzuciłem plecak i uruchomiłem moją ulubioną grę na PS3 pt. Little Big Planet 2. Przeglądałem różne poziomy stworzone przez innych graczy, gdy nagle natknąłem się na poziom Sacboy.exe. Z ciekawości postanowiłem uruchomić ten poziom. Wszystko zaczęło się normalnie, tylko na początku się trochę zdziwiłem, ponieważ nie było tam żadnego tła, tylko podstawowe tło do generowania poziomów, ale uspokoiła mnie ta wesoła muzyczka z tuturialu. Przeszedłem zaledwie 3 kroki gdy nagle wyskoczyło mi jakieś oko, które krzyczało. Trwało to około dwóch sekund. Pomyślałem sobie, że autor tego poziomu chce mnie po prostu przestraszyć i poszedłem dalej. Przede mną wyskoczyła strzałka że mam kierować się w prawo, więc poszedłem w tamtym kierunku. Idę sobie tak, aż tu nagle pojawiła się dosłownie centymetr przede mną ściana z kolcami, po ćwierciu sekundy zniknęła, lecz gdy jej już nie było pojawiła się strzałka że mam wracać. Pomyślałem że ten poziom chce mnie przechytrzyć, więc poszedłem dalej w prawo. Szedłem sobie tak gdy nagle przygniótł mnie sufit, usłyszałem wtedy również śmiech jakiegoś potwora. Nie dałem za wygraną i zacząłem od nowa, ale tym razem poszedłem wskazanym kierunkiem. Pokazał mi się jakiś worek, gdy go złapałem pojawiła się na nim naklejka z kośćmi Sackboya. Wystraszyłem się, lecz poszedłem dalej. Nagle spotkałem Sackboya, stał w bezruchu a kamera powoli przybliżała się do niego, w końcu tak po prostu zniknął. Szedłem sobie dalej gdy nagle spadło na mnie bardzo dużo gąbek a na dodatek cały ekran zrobił się czarno-biały. Bałem się ale złapałem oddech i poszedłem dalej. Dotarłem na pas startowy wyścigu, ale meta stała dosłownie przed nim, musiałem już tam wejść ponieważ była to jedyna droga. Gdy skończyłem wyścig, nagle wyskoczył ogień który steleportował mnie na most, pod którym był ogień. Gdy przeszedłem most dotarłem do miejsca gdzie był napis ,,the poin and death" nie chciało mi się tego tłumaczyć (jak wiecie co to znaczy napiszcie w komentarzu) więc poszedłem dalej. Przeniosło mnie do miejsca w którym były dwie rakiety i bomba wycelowany prosto w moim kierunku, stała tam również dźwignia. Pozostało mi wtedy tylko pociągnąć. Przez jakiś czas było tylko tykanie zegara a gdy się skończyło pojawił się sackboy, zamknąłem oczy ze strachu i słyszałem tylko wybuchające bomby. Gdy otworzyłem oczy co chwile wyskakiwały mi screemary z sackboyami oraz napis kill me over and over again aż nagle coś zaczęło mnie wciągać do góry! Potem zobaczyłem napis Game Over i skończył się poziom. Jeśli nie wierzycie że ten poziom istnieje spróbujcie go znaleźć sami albo poszperajcie w internecie. Nigdy nie zapomnę tego poziomu. NIGDY.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki