FANDOM

To zdarzyło się w 2010 roku, dnia 10 lipca. Dwie siostry - Julie oraz Layla bawiły się na łące. To znaczy, Julie się bawiła, a Layla się jej przyglądała. Rodzeństwo bardzo się od siebie różniło. Starsza z nich, Layla, miała brązowe włosy i niebieskie oczy. Była oczytana, spokojna, lecz za to miała lwie serce. Była starsza od swojej siostry o trzy lata. Młodsza - Julie, była rozbrykaną, wesołą ośmiolatką z zielonymi oczyma i blond włosami. Mimo tego, że była śmiała, to miała dość tchórzliwy charakter, bała się samotności, żab, jaszczurek, pająków, clownów, duchów i ciemności. Mimo różnic, siostry bardzo dobrze się dogadywały. Oczywiście, zdarzały się drobne kłótnie, lecz bywały bardzo rzadko. Layla zawsze była introwertyczką. Julie, przeciwnie.

Julie skakała, cieszyła się i biegała. Layla nadal była smutna po śmierci kuzyna. Ich kuzyn zmarł kilka miesięcy temu, z powodu nowotworu. Pochowany jest na cmentarzu, który jest 2 minuty drogi od domu. Za cmentarzem jest niewielkie jezioro, a za jeziorem jest łąka, na której się bawią. Teraz akurat muszą bawić się same, gdyż ich przyjaciele wyjechali na wakacje. Dziewczynki bawiły się na łące, aż do zmroku. Gdy słońce zaszło za horyzont, rodzeństwo musiało wracać do domu. Wybrały się w drogę. Przeszły obok jeziora, które błyszczało w blasku księżyca. Czysta i niewzburzona woda przyciągała uwagę. Jednak siostry musiały dotrzeć do domu. Były zmuszone przejść przez wielki cmentarz, nie było szybszej drogi. Starsza z nich przeskoczyła bramę cmentarza i pomogła przedostać się młodszej. Szły przez cmentarz. Julie rozglądała się niespokojnie we wszystkie strony, Layla za to szła wytrwale, patrząc przed siebie. Doszły pod kaplicę, gdy nagle usłyszały jęk. Blondynka podskoczyła ze strachu. Layla tylko obejrzała się za siebie. -C...c...co to b...było? - Wyjąkała przestraszona blondynka. -Idę to sprawdzić. Zaczekaj tu na mnie, zaraz wrócę. - Powiedziała niebieskooka dziewczynka, idąc w głąb cmentarza. Ośmiolatka ufała siostrze. Bała się, lecz nadal na nią czekała. Minęło już dziesięć minut, a Layli nigdzie nie widać. Zielonooka dziewczynka zaczęła się coraz bardziej bać. Poczuła czyiś wzrok na sobie. Rozejrzała się w około, ale nikogo nie było. Julie przeszył strach. Dreszcze przeszły wzdłuż jej kręgosłupa. Nagle usłyszała kroki. Pomyślała, że to jej siostra.

-L...Layla? T...To ty? B....Błagam Cię, chodź tu! - Powiedziała przestraszona dziewczynka. Nie usłyszała nic. Dziewczynka powtórzyła pytanie. Kroki przyspieszyły. Julie zaczęła uciekać. Nadal słyszała kroki. Nagle poczuła zimno. Ktoś ją gonił. Zielonooka przyspieszyła. Uciekała rozpaczliwie. Dobiegła do drugiego końca cmentarza. Próbowała wdrapać się na bramkę. Nie potrafiła. Za sobą usłyszała chichot. Odwróciła się. Zobaczyła sylwetkę młodego człowieka. Poczuła przeszywający, bezwzględny ból. Upadła na podłogę i już nigdy nie wstała.

Tej nocy żadna z sióstr nie dotarła do domu... Podobne przypadki zdarzały się już w wielu stanach w Ameryce, dwa przypadki w Australii, trzy w Europie i osiem w Azji. Uważaj, on stoi za tobą...Mimo, że go nie widzisz...On i tak tam jest....

________________________________________________________________________________

witam! To jest moja pierwsza creepypasta, mam nadzieję, że Wam się spodobała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki