FANDOM

Znacie chyba serial "Doctor Who". Oglądałem go jako 10 latek, ale teraz nie chcę o nim słyszeć. Dlaczego? Dlatego, że oglądałem serię z 11-tym doktorem i zobaczyłem odcinek, który nazywał się "Slimon". Nigdy o nim nie słyszałem, więc chciałem go obejrzeć.

Początek był jakby podróbką oryginału. Zamiast napisu "Doctor Who" było "Slimon Who". Początek był normalny, jednak wszyscy mówili do doktora "Slimon". Doktor w końcu się wkurzył i poleciał T.A.R.D.I.S. na dół z "Empire State Building" ginąc od razu. W tym samym czasie, jakiś koleś pojechał do piwnicy z windą. Były tam najdziwniejsze kreatury, jakie widziałem, a było ich mnóstwo w serii. Na brzuchach mieli nazwę ”Slimon” i byli cali niebiescy. Gdy wyszedł z windy, grozili mu, że go zabiją jeśli do niej nie wróci. Wrócił do windy i tam zginął, bo napluli na niego, a ich ślina była trująca dla ludzi. Nie mogłem więcej na to patrzeć, więc wyłączyłem odcinek i komputer, i nie wróciłem do serii. Następnego dnia dostałem e-mail z nieznanego adresu. Otworzyłem go i było napisane ”Dlaczego opuściłeś nas”.

Wtedy odłączyłem komputer i wyrzuciłem przez okno. Nie słyszałem więcej o odcinku ”Slimon”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki