FANDOM

W każdym mieście, w każdym kraju, jest jakiś zakład psychiatryczny, bądź dom opieki społecznej, do którego możesz się udać. Gdy dojdziesz do recepcji, zapytaj o kogoś, kto nazywa siebie "Strażnikiem Oszustwa." Pracownica popatrzy na ciebie z przerażeniem. Wtem z nadludzką prędkością zaatakuje cię swoją pałką. Jeśli nie powali cię pierwszy cios uciekaj z miasta, bo wiedzą po co tu przyszedłeś. Gdy świadomość powróci znajdziesz się na pięknym dziedzińcu w gwieździstą noc. Będą tam kamienne schody, które zdają się wznosić do samych niebios. Wejdź na nie, ale nie patrz za siebie. W przeciwnym razie schody zaczną się kruszyć i spadniesz wprost w nieskończoną otchłań.

Po tym, co zdaje się dniami wspinaczki, wejdziesz na podest z widokiem na marmurowy teatr w stylu starogreckim. Zejdź w dół amfiteatru. Na podwyższeniu w centrum stary człowiek w opalizujących szatach będzie czekał na ciebie. Ten człowiek będzie opowiadał, jak gdyby wokół zebrany był ogromny tłum – jednak nie słuchaj jego słów, gdyż żadne z nich nie jest prawdziwe. Jeśli pociągnie cię jego charyzmatyczna mowa, twój umysł będzie całkowicie zniewolony przez jego oszustwa i staniesz się jego niewolnikiem na wieczność. Zareaguje tylko na jedno pytanie: "Jaka jest jedyna prawda, którą wolno ci wymówić?" Spojrzy on na ciebie z wyrazem smutku. Przekaże ci on wtedy historię, która zasmuci fundamenty twojej duszy, ale pozostawi w tobie ważną wiedzę: liczba sama w sobie nie jest tym, czym mogłaby się wydawać. Pokieruje cię wtedy do wyjścia z amfiteatru i wróci do swej przemowy. Odwróć się szybko, gdyż teraz będziesz w stanie dostrzec zastępy przerażających i pokręconych demonów, siedzących w amfiteatrze. Nie zagap się na żadnego z nich, gdyż rozedrą cię na strzępy i dodadzą do swej kolekcji dusz. Wyjdź najszybciej, jak to możliwe. Na stojaku koło drzwi znajdziesz magiczna księgę. Weź ją i wyjdź przez drzwi. Znajdziesz się w ciemnym zaułku za instytucją.

Księga, którą trzymasz, ze swoimi ciasno zawiązanymi, zamkniętymi i zapieczętowanymi wielką kłódką stronami to przedmiot 20 z 538. Jeśli chcesz przejrzeć oszustwa i zjednoczyć je, musisz znaleźć klucz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki