FANDOM

Witam, nazywam się Darek, jestem uczniem pierwszej klasy liceum. Historia, którą chcę wam opowiedzieć, zaczyna się na początku pierwszej klasy gimnazjum, a nawet trochę wcześniej.

Razem z moim kolegą Kubą byliśmy w moim domu i siedzieliśmy przed komputerem. Sprawdzaliśmy, kto będzie w naszej nowej klasie. Prawie wszyscy byli z naszej starej klasy. Był tylko jeden gamoń z klasy "D" (byliśmy w "B"). Był to Błażej "rudzielec", choć to była jego najmniejsza wada. Był nadpobudliwy, łatwowierny i płaczliwy.

Postanowiliśmy się założyć o stówę że przez trzy lata będę udawać jego kumpla, więc tak zrobiłem. Od pierwszego dnia szkoły chciałem się z nim zaprzyjaźnić. Udało się. I tak to było przez ponad dwa i pół roku. Pewnego dnia zachciało mi się wywinąć mu jakiś kawał, taki naprawdę wielki, i oczywiście dał mi na to okazję, bo okazało się, że się zakochał. Przez następne parę dni czekałem na odpowiedni moment, dostałem od niego wiadomość na fb że idzie do Marioli (Bo tak miała na imię) poszedł do niej i oczywiście nie chciała go.

Postanowiłem wykonać ruch, na szczęście wiedziałem gdzie ona mieszka więc się do niej wybrałem. Przedstawiłem się i spytałem czy chce ze mną chodzić. O dziwo zgodziła się, tępa blondynka! Więc umówiłem się z nią na wieczór u niej. Ona podekscytowana tym od razu zmieniła status na facebook'u bez którego najwyraźniej nie potrafi żyć. Wieczorem przyszedłem do niej w stroju wyjściowym myśląc sobie jak na to zareaguje Błażej. Wtedy ona powiedziała, że musi iść pod prysznic, bo nie pomyślała, żeby zrobić to wcześniej, więc siedziałem na kanapie zastanawiając się czy jest równie zdesperowana jak głupia i czy się rozbierze. Przez parę minut się nudziłem.

W pewnym momencie do drzwi ktoś zadzwonił. Nie mógł być to ktokolwiek inny niż oczywiście Błażej nasz rudy amant. Co ciekawe miał coś wokół oka o czym nie wiedziałem wcześniej, ponieważ przez tydzień byłem chory i siedziałem w domu. Zaczął się awanturować. W pewnym momencie wyskoczył na mnie z dwoma nożami, które wziął z kuchni. Rzucił mi jeden z nich i kazał mi walczyć zachowywał się jak psychopata, po paru minutach Mariola wyszła z łazienki zdziwiona czemu walczymy. Po chwili zaczęła się drzeć. Ostatnie co pamiętam to jak Błażej podrzyna mi gardło. To było niewiarygodnie bolesne.

Obudziłem się w szpitalu z całą szyją w bandażach. Siedziałem w szpitalu jeszcze przez około pół tygodnia codziennie przychodziła do mnie Mariola myśląca że będziemy razem, za każdym razem mówiłem jej że robiłem sobie z niej i Błażeja żarty oraz że nawet jej nie znam. Po paru miesiącach (wrzesień) mogłem wrócić do szkoły, ponieważ przez ostatni miesiąc poprzedniego roku szkolnego rodzice trzymali mnie w domu z obawy, że znów coś mi się stanie. Kiedy wróciłem do szkoły byłem szczęśliwy, ponieważ nie było tam tego psychola.

Lecz miałem dziwne uczucie jakby ktoś mnie obserwował, towarzyszyło mi to cały czas. Gdzieś w środku roku szkolnego uczucie zaczęło się nasilać. Przez to coś zaczynam wariować i wszędzie go widzę z jego uśmiechniętą gębą. W nocy czuję jego zimny oddech na karku. Mam już dość, czuję niepewność, jest niedaleko, ja to wiem. Uciekam z domu! Postanowiłem się podpalić założyłem srebrną maskę hokejową na której wyryłem litery "BF".Będę towarzyszył Błażejowi i razem z nim mordować będę przyjacielem którym powinienem być. Teraz wypiję piwo, które nawarzyłem. Kary nie unikniesz, możesz ją tylko odwlec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki