FANDOM

Now it's well

14 letnia Meghan jest pilną uczennicą z wzorowym zachowaniem. Ma krótkie czarne włosy z zasłaniającą jej prawe oko grzywką, a jej oczy mają wyjątkowy, bo czerwony, kolor. Ma blado-porcelanowy odcień skóry. Jej ojciec był bogatym biznesmenem i razem ze swoją 2 żoną mieli dobrą opinie. Jednak podczas gdy ojciec Meghan był w delegacji za granicą, jej macocha znęcała się nad nią fizycznie i zwalała na nią całe swoje obowiązki domowe. 

Kiedy jej ojciec wyjechał do Włoch na 3 miesiące, Meg (tak mówili na nią przyjaciele, których nie miała wielu) stała się kurą domową. Gotowała, sprzątała, podczas gdy kobieta, która sprawiała jej codziennie tyle bólu spotykała się z jakimiś obleśnymi typami, z którymi na pewno nie piła kawki i nie rozmawiała o szcztuce, jak to zwykła robić ze swoimi koleżankami. Nad ranem, kiedy Meg miała wychodzić do szkoły do jej domu weszła macocha, która była kompletnie zalana. Zamachnęła się na Meghan i uderzyła ją pięścią w twarz ,,tak bez powodu". Po zaistniałej sytuacji Meghan, która ledwo powstrzymywała się od łez, poszła do szkoły. Na lekcji nie mogła się skupić. Oblała przy tym 3 testy i wiedziała, że powrót do domu nie będzie przyjemny. Wróciła, więc specjalnie do domu o godzinie 18.00 tłumacząć, że musiała zostać troche dłużej w szkole, a później miała niezapowiedzianą próbe chóry. Jednak jej mama zaczęła sprawdzać wieczorem jej zeszyty i zauwarzyła jej 3 jedynki.

-Jak mogłaś przynieść mi taki wstyd! Pewnie reszta twojej klasy dostała same czwórki i piątki! 

Mówiąc to nie przestawała bić Meghan. Meghan jednak zmieniła swoje podejście do macochy. Złapała ją za ręke i drżącym głosem powiedziała.

-Nigdy, ale to nigdy... Już mnie nie skrzywdzisz!

Nie wiedząc jeszcze co robi, złapała nóż kuchenny i zaczęła dźgać nim swoją macoche. Kiedy stwierdziła, że czas zakończyć prace wbiła nóż w jej klatke piersiową i zaczęła ciągnąć nożem w dół, wyciągając przy tym jej organy wewnętrzne na podłoge. 

Wpis z gazety:

,,Dnia 22 listopada w domu państwa Smith odnaleziono zwłoki Adrianny Smith, żony George'a Smitha. Jej ciało  znaleziono w kuchni, a nad nim na ścianie widniał napis "Now it's well"."

Źródło: http://pl.creepypasta.wikia.com/wiki/Teraz_jest_dobrze

Więcej z Fandomu

Losowa wiki