FANDOM

Słuchajcie.To co teraz usłyszycie jest prawdą, i nie kłamię! W telewizji leciała nowa kreskówka Cartoon Netwoork o nazwie ,,Młodzi tytani akcja!" .

Wtedy jeszcze nie wiedziałem co to jest za bajka, czy kreskówka czy głupota, ale to co mi się przytrafiło to totalny koszmar! Niektóre odcinki były głupie, a nie które chore. Niestety, nie mogłem nic robić, wszyscy byli zajęci...mój kolega miał zrobić pracę domową, a siostra bawiła się lalkami, mama wyjechała do roboty, a tata...Zmarł....w 2013 roku 22 sierpnia. Płakałem przez 6 tygodni, aż wkrótce przestałem...

02.10.2013

Przestałem już płakać i postanowiłem się zdrzemnąć.Nic mi się akurat nie śniło.Kiedy się obudziłem, mój nos zaczął krwawić, próbowałem zatamować krew jednak...to nie chciało....zatamować krwi.Próbowałem papierem toaletowym i się skończył papier.Miałem dziwne przeczucie jakby ktoś...mnie obserwował.Jednak krew przestała mi lać z nosa i nagle w pokoju mojej siostry usłyszałem krzyk.Pobiegłem do pokoju mojej siostry i zauważyłem krew w jej pokoju i całe poplamione łóżko i zobaczyłem też że telewizor mojej siostry trzeszczał.

(Żebyście wiedzieli, mam na imię Kacper, a moja siostra nazywa się lola):

Lola:Boję się (Płacz)

Kacper:(Szept) Nie martw się coś wymyślimy, może chciałabyś spać w moim pokoju?

Lola:Tak!

Odprowadziłem Lole do mojego łóżka:

Lola:Kiedy wrócisz?

Kacper:Zaraz przyjdę

Myślałem cały czas nad tym pokojem Loli...Co tam w ogóle było?

31.12.2014

Była impreza jak nie wiem.Było super, bo był sylwester.Siostra dawała czadu podczas tańca.Zaprosiłem parę kolegów i się wydarzyło...Kolega wyszedł do łazienki, parę minut później zauważyłem krew w łazience i odwołałem sylwestra.

02.06.2014

W moim pokoju zauważyłem kasetę VHS, na komodzie.Napisana czarnym markerem ,,The Dead Robin"

(Podobna do Dead Barta)

Puściłem tą kasetę VHS:

Był to odcinek ,,Młodzi tytani: Akcja!"

Odcinek rozpoczął się jak zwykłe inne, wieża młodych tytanów, Robin był smutny, jego problemem było to, że w sklepie się z niego wszyscy wyśmiewali nawet i wszędzie się z niego wyśmiewali..... wszędzie, Robin co chwile płakał, bez przerwy...ale najdziwniejsze było to że postacie były zniekształcone:Cyborg nie miał oczu, Bestia nie miał ust, a Raven była pobita, Gwiazdka była tylko zwykłą postacią.Cyborg (Jako konduktor) wszedł razem z Bestią i nagle winda się zacięła i wybuchła.Ujęcie było pokazane na zwłoki Bestii, wyglądały jakby zabił go jakiś morderca.Kolejne ujęcie pokazało Robina w sklepie z pistoletami, sprzedawca zaczął się śmiać w momencie kiedy strzelił do Robina z Shotguna, Robin płakał z bólu hiper realistycznie, tak realistycznie że nie mógł byś sobie wyobrazić.Następne ujęcie pokazało Gwiazdkę z psychopatycznym uśmiechem i trzymającym krwawiący nóż w lewej ręce, nagle ekran zaczął się trząść.Pokazane było ostatnie ujęcie, najgorsze z najgorszych, postrzelony Robin wrócił do wieży młodych tytanów, Robin wziął amunicje z lewego ramienia i z szafki wyciągnął inny pistolet (Nie wiem jaki to jest rodzaj).Naładował amunicje w ten pistolet i popełnił samobójstwo. Usłyszałem tym razem krzyk w moim pokoju, szybko pobiegłem do mojego pokoju a tam moja siostra.....cała pokrwawiona i zamordowana....płakałem.

03.06.2014

Mama wróciła z pracy

Później to dokończę

Więcej z Fandomu

Losowa wiki