FANDOM

Jak zapewne pamiętacie (a może i nie) Sony Ericsson k310i posiadał grę o nazwie ,,Tower Quest" .

P8282498

Owy telefon.

Była to moja ulubiona gra dzieciństwa, więc zrozumiałe jest to, że chciałem w nią zagrać. W tym celu zakupiłem owy telefon, który co prawda nosił ślady użytkowania, ale działał i jego właściciel sprzedał mi go w korzystnej cenie.

Po kilku dniach postanowiłem uruchomić grę. Było to ekscytujące doświadczenie.

Przypominałem sobie, jak w pierwszej klasie podstawówki koledzy z trzeciej klasy zazdrościli mi, ponieważ  "miałem taką fajną grę na telefon".

Więc przechodziłem tak kolejne poziomy, za każdym razem mając trochę mniej radości, jednak nie przejmowałem się tym. W końcu doszedłem do pewnego poziomu, którego nazwy nie pamiętam.

Po przeskakiwaniu kolejnych klocków stało się coś na prawdę dziwnego. Po naciśnięciu cyfry 6 na klawiaturze, mój bohater spadł do poziomu pod "belką podłogową" (jak ja to miejsce nazywam), do którego dojście tak naprawdę jest kompletnie niemożliwe. Przeleciał dookoła całą wieżę, aż w końcu się zatrzymał. Zdziwiony nie wiedziałem za bardzo, co mam robić, więc postanowiłem się z tamtąd wydostać, ponieważ poziom wody się podnosił i utonąłbym. I tu jest mały problem, ponieważ NIE MOGŁEM. Zszokowany czekałem więc na śmierć bohatera gry. Jak możecie się domyślić, utonął po podniesieniu się wody do odpowiedniej wysokości.
P8282496
Na pewno uznałbym to za zwykły błąd w grze, jednakże to co pokazało się później dało mi do myślenia. Poziom prawdopodobnie został zmieniony umyślnie.

Zamiast standardowego okna GAME OVER pokazało się okno ukończenia poziomu. Najdziwniejszą rzeczą było to: Napis TOTAL SCORE: 666

Wystraszyłem się i wyłączyłem grę, a także telefon. Uprzednio zrobiłem zdjęcie ekranowi, aby mieć wiarygodny dowód na prawdziwość tej historii.

Wiem, że ten poziom oryginalnie nie wyglądał tak, tylko był normalny, jak wszystkie pozostałe. Najprawdopodobniej został celowo zmieniony.

Pozostaje tylko pytanie: Przez kogo i po co?

Tego prawdopodobnie nigdy się nie dowiem.

Autor: BowserXL - Poprzednim autorem był NOSEEE ale ją wydziedziczył, bo słaba.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki