FANDOM

UWAGA ! Pasta została przeze mnie przeczytana i została wstawiona, gdyż znajdowała się w "Pastach do poprawy" od ok. miesiąca, a sam autor nie przejmuje konsekwentnej krytyki. Pasta też ściąga po części od "Sonic.exe", co zauważył jeden z czytelników. Tak więc bez przedłużania, zapraszam was, do tej jakże strasznej i zapierającej dech w piersiach lektury :D /Mr.X

Cześć! Nazywam się Ania i byłam fanką My Little Pony. Opowiem Ci pewną... Bardzo przerażającą historię, przez którą NIGDY nie będę więcej oglądać kucyków. Pewnego dnia, kiedy szukałam gier związanych z kucykami (grałam także w straszne gry jak Luna Game), jedna z nich przykuła moją uwagę. Nazywała się "Twilight.exe".

Postanowiłam w nią zagrać. Intro było normalne, ale coś mnie wystraszyło. Było to zbliżenie na twarz Twilight Sparkle (bo tak się nazywał ten kucyk). Ta twarz była okropnie brzydka, nie miała oczu, a z jej demonicznego uśmiechu wypływała krew...Prawdziwa krew! Postanowiłam nie zwracać na to uwagi i pomyślałam że to Easter Egg. Jednak przydarzyła mi się kolejna straszna niespodzianka. Menu wyboru było krwistoczerwone, a wszystkie kucyki z Mane 6 były smutne (oczywiście oprócz Twilight Sparkle). Postanowiłam zagrać jako Fluttershy (bo inne kucyki były zablokowane). Szłam kolorową ścieżką, ale im dalej szedłam to tło oraz wesoła muzyka powoli zmieniały się na mrożące krew w żyłach mroczny klimat.

Nagle ujrzałam JĄ. Miała ona zamknięte oczy, a gdy je otworzyła to zaczęła napadać na Fluttershy. Próbowałam uciekać, lecz ONA mnie złapała (bo była szybsza ode mnie). Znowu znajdowałam się w menu wyboru,ale tym razem pokazywała zwłoki Fluttershy. Zwymiotowałam na ten widok. Później pokazała mi się taka sama twarz co na intrze. Była tak samo straszna, tyle, że była krwistoczerwona. Zaśmiała się tak demoniczne, że przypomniał mi się śmiech Sonica.exe (jest podobny). I później ta twarz wywaliła do pulpitu i tyle. Nagle włączyło mi się pokaz slajdów. Pokazała mi się JEJ twarz z napisem "All ponies has dead. You are next". Wystraszyłam się nie na żarty, próbowałam wyłączyć komputer a tu? Nic... Nic się nie dało! Ta twarz mnie będzie nawiedzać na wieki! Boże! Teraz pozostało mi jedno wyjście: samobójstwo.  Więc już wiesz dlaczego nie lubię kucyków. A teraz żegnaj na wieki mój drogi czytelniku. Strzeż się tej "Twilight.exe", bo będzie tak jak mnie nawiedzać Cię na wieki! 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki