FANDOM

Obudziłem się w nocy w moim pokoju. Chciało mi się pić. A więc poszedłem do kuchni, ale nagle ujrzałem jakiś dziwny cień. Na początek zacząłem tego unikać, ale nie mogłem oderwać od tego wzroku. Szybko podążyłem do łóżka i próbowałem zasnąć, ale nie mogłem.

To chyba przez ten cień - Pomyślałem

Chciałem zobaczyć, czy to cokolwiek to było znikło, więc nie zwlekałem i wstałem z łóżka. Ujrzałem ten cień na własne oczy. Miał on szeroki uśmiech, wielkie oczy, pazury i nóż w prawej ręce. Na swoim wielkim brzuchu tego czegoś pisało wielkie N Dokładnie nie wiedziałem co ono mogło znaczyć, jednak uświadomiłem sobie że on tam jest i czeka na mnie. Myślałem że po prostu mam złudzenia przez brak snu, i poszedłem spać. Następnego dnia powiedziałem swojemu bratu o tym co widziałem tej nocy ale on mnie nie słuchał i zaczął się śmiać.

Ja próbowałem mu to udowodnić jednak było za późno.

Następnego dnia wziąłem latarkę i zacząłem szukać tego widma. Nie udało mi się.

Ale klapa! - Powiedziałem zdenerwowany.

i nagle latarka znikła z moich rąk.

Wystraszony pobiegłem do rodziców. Byli martwi.

Płakałem aż do bólu ale przede mną zjawił się cień. Cień który zabił moich rodziców i moje rodzeństwo.

Chwyciłem nóż i rzuciłem w jego stronę, nóż przebił się przez niego a on zniknął.

Po chwili kiedy zabiłem swój koszmar, poczułem że mój brzuch krwawi, zaczęło bardzo boleć.

Znalazłem jakiś bandaż użyłem go by zatamować ranę i zrozumiałem, że on działa jak laleczka Voodoo.

Pojawił się i wydarł się na mnie a ja zemdlałem.

Obudziłem się bez ręki i nogi jedyne co zobaczyłem to totem z głów mojej rodziny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki