FANDOM

Uwaga to jest głupsze niż Jeff i Sonic.Exe razem wzięte!

Czy może być coś gorszego od choroby? Zapewne gdybym zadał to pytanie Wam, odpowiedź w większości byłaby przecząca. A właśnie z chorobą i to tak ciężką jak nowotwór musiała zmagać się jedna z młodych dziewcząt. Miała niewiele lat. Matka mówiła jej, że nie ma sensu chodzić do szkoły, ponieważ nie zostało jej wiele czasu. Była chora na raka, o czym świadczył brak włosów na jej głowie. Jednakże lekarze nigdy tego naprawdę nie potwierdzili. Kiedyś miała piękne, złociste loki, które sięgały jej do pasa, ale z nocy na noc traciła coraz więcej włosów. Choroba był dziedziczna, ponieważ matka urodziła się łysa i miała małe szanse na przeżycie. Szczęście się do niej uśmiechnęło i wygrała walkę z chorobą. Jednak dziewczynce nie był pisany podobny los. W końcu zmarła w szpitalu. Za przyczynę uznano krwawienie wewnętrzne. Matka jednak nie chciała w to wierzyć.

55238.jpg ...

Na pogrzebie pojawiła się w czarnej sukni i w pięknych, złotych włosach. Padał deszcz. Czarne postacie patrzyły się na nagrobek dziewczynki. Na twarzy matki pojawił przenikliwy uśmiech. Dotknęła delikatnie swoich długich, kręconych włosów. Odwróciła się i szepnęła:

- Teraz należą do mnie.

Okazało się, że jej córeczka przez cały czas była zdrowa. Matka miała problemy psychiczne i co noc wyrywała jej włosy. W efekcie dziewczynka umarła, by jej mamusia mogła zadowolić się nową peruką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki