FANDOM

Kupiłam gre Don't Strave tydzień temu udało mi się odblokować postać imieniem Wendy w opisie postaci znalazłam wzmiankę o tym że może przywołać ducha jej zmarłej siostry Abigail zaczęła grę . Wendy miała na starcie kwiat Abigail pomyślałam " fajnie przywołać sobie ducha i pòjde na pająki" (troszkę się bałam pajęczej kròlowej) kilka dni pòżniej kwiat zaczął lewitować zabiła pobliskiego ptaka i z kwiatu wyszła Abigail poszła na pająki kilka dni pòżniej psy wykończyły Abigail potem jeszcze kilka razy ją przywołałam około piątego przywołania stało się coś dziwnego Abigail była czerwona i zaczęła mi zadawać 50 punktów zdrowia zastanawiała się co się stało tymczasem Wendy leżała martwa pokazała się scenka w ktòrej Abigail zdjęła kwiat z głowy i weszła w ciało Wendy potem uwięziła Wendy w kwiatku z głowy i potem Wendy została zablokowana za to przybyła postać Abigail . Ja nadal zastanawiał co się stało z kwiatem ? Przypomniała sobie że widziałam w ciemności oczy poszła spać ale zauważyłam że coś dziwnego ruszało kwiat . Nigdy nie zapomnę co się tam wydarzyło.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

to moja pierwasza pasta proszę o uszanowanie 

Przepraszam za ortografię

Więcej z Fandomu

Losowa wiki