FANDOM

Mam do Ciebie pytanie.

Czy wierzysz w creepypasty?

Czy uważasz, że Lolita Slave Toy istnieje naprawdę? Czy myślisz, że tak samo jest z SCP?

Zbyt popularne pasty... Nie wierzysz w ich istnienie, prawda?

Zapewne mi powiesz, że nie. To już jest Twoja decyzja, ja się nie wtrącam. Przecież "creepypasty" to są straszne, niepokojące historie (mają bynamniej takie być). Czasem możesz sobie przypomnieć o nich w nocy, gdy jesteś sam. Sam miałem tak z princess.exe. Wiatr niepokojąco szeleści liśćmi, w salonie słychać dziwne odgłosy... Wyobraziłeś to sobie? Niepotrzebnie. Tak jest co noc, prawda?

No więc cóż, powiem Ci prawdę, ale musisz przeczytać to szybko, bo jestem pewien, że administrator zaraz to usunie.

Tytuł creepypasty zyskują historie, które zdarzyły się naprawdę. Dowiedziałem się o tym z pewnej strony, która już została usunięta. Różni prezydenci różnych państw zdecydowali, że aby zapobiec ewentualnym przeciekom o np. znanym nam Slenderze, chcieli to utajnić. Jednak niestety jakoś to wylazło na powierzchnię i sprawa stała się znana. Jednakże spryciarze mieli pomysł, aby stworzyć creepypasty - ZMYŚLONE, niby prawdziwe, straszne historie. Dzięki temu obywatele mogli czytać o tych prawdziwych historiach, kiedy myśleli, że to jest zmyślona bajka.

I wszystko dzięki temu zostało "zatuszowane". Ludność mogła czytać o np. Slenderze, Smile.dog i innych... Myśleli, że to jest nieprawda. Co? Nie wierzysz? Mało wiarygodne? Cóż... Ja muszę przyznać, że też nie wierzyłem. Myślałem, że to bzdury. Jakieś dziwactwa.

Ale kiedy kładłem się spać i zobaczyłem Jeffa siedzącego na moim łóżku, z szalonym uśmiechem, ostrzącego zakrwawiony nóż...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki