FANDOM

                                                                   10 lat temu

>Dziś zamordowano kolejną osobę - Yamazaki'ego Inumi. Podejrzewamy, iż mordercą może być Jeff znany także jako ,,Jeff The Killer". Potwierdzono, że z emigrował do Japonii.  Prosimy w ramach bezpieczeństwa sprawdzić czy państwo przed pójściem spać sprawdzili okna, drzwi lub inne wejścia do domu. Dziękujemy za uwagę i życzymy dobrej nocy!<

Obudziłam się cała zlana potem. Byłam w swoim pokoju. Spojrzałam na budzik. 2:40...2:41. Wtuliłam się w poduszkę by nie było słychać mojego płaczu. Bałam się. Bardzo. Zmusiłam się by nie zawołać tatusia, bo bym wszystkich pobudziła. Po kilku minutach wstałam z łóżka. Postanowiłam, że pójdę do pokoju mamusi i tatusia i tam prześpię się. Zeszłam po schodach. Ja z braciszkiem spaliśmy ,,na górze", a rodzice ,,na dole". Tak nazywaliśmy piętra. Przetarłam oczy i otworzyłam drzwi. -Mamusiu...yh!? Weszłam do pokoju i osłupiałam. Mamusia leżała na łóżko. Była strasznie blada. Zauważyłam, że kołdra jest cała w krwi. Podeszłam bliżej i potknęłam się o coś. Jęknęłam. Po policzkach płynęły mi gorące łzy. Spojrzałam co było przyczyną mojego upadku. Krzyknęłam. -Tatusiu!! Tatusiu!! Zaczęłam szlochać. Ojciec leżał na ziemi z pustym wzrokiem. Jego pleców wystawało ostrze. Zwykły nóż kuchenny. Krzyknęłam przerażona i wybiegłam z sypialni rodziców. Serce biło mi jak szalone. -...To nie prawda!!! - krzyknęłam pędząc na górę po schodach -...To zły sen!! Otworzyłam drzwi od pokoju brata. Zderzyłam się z czymś i upadłam na ziemie trzęsąc się. W głowie mi huczało a gardło było ciśnięte przez ogromną gulę. Okazało się, że zderzyłam się z wysokim chłopakiem. Łzy rozmazywały mi obraz, więc nie widziałam go dokładnie. Wiem tylko, że miał białą bluzę. Otarłam łzy rękawem. Głośno oddychałam. Chłopak zaczął się śmiać, a mnie serce stanęło. Spojrzałam na łóżko brata. Leżał tam cały we krwi. Krzyknęłam i zaczęłam się cofać do tyłu. Postać przede mną miała czarne włosy do ramion, bladą twarz, wypalone powieki i wydłużony krwawy uśmiech. Wyglądał na 13-14 lat. W ręku trzymał szkarłatny nóż. Przestał się śmiać. Obrzucił mnie spojrzeniem. Wiedziałam, co teraz nastąpi... -Nie...zostaw mnie...! - zawodziłam, ale wiedziałam skądś, że koszmar wcale mnie się nie posłucha. Wstałam nadal cofając się do tyłu i czekając, aż wreszcie dotknę plecami ściany. Morderca patrzył na mnie i nie ruszał się. Czyżby na coś czekał? Kątem oka spojrzałam na schody. Odczekałam chwilę i ruszyłam pędem w stronę wyjścia. Towarzyszył przy tym mdły zapach krwi i strachu. Było ciemno. Potknęłam się o ostatni stopień i upadłam. Po policzkach płynęły mi łzy. To koniec. KONIEC!! Chciałam wstać, ale osobnik nadepnął mi na plecy uniemożliwiając mi to. Zaczęłam jęczeć i błagać o litość. Nastąpiła chwila ciszy. Odwróciłam trochę głowę by ujrzeć moje przeznaczenie. Chłopak patrzył na mnie z błyskiem w oczach. Nachylił się i wyszeptał mi do ucha. -,,Istnieję po to by zabijać. Zabijając odkryłem sens własnego życia." A dla ciebie upadły aniołku mogę przestać na chwilę oddychać, bo ujrzałem szkarłatne oczy mordercy - wyszeptał. Jego głos brzmiał spokojnie. Otworzyłam szerzej oczy. Rzeczywiście miałam ,,czerwone oczy". Wyjęczałam coś i zaczęłam się kręcić gdy ten wybuchnął głośnym śmiechem. Chwycił mnie za tył kołnierza i uderzył o ścianę. Poczułam ostry ból, więc krzyknęłam. Nasze głowy dzieliło kilka centymetrów. Mimo, iż chłopak miał wypalone powieki marszczył brwi tak, że w ogóle nie było tego widać. Przystawił nóż do mojego prawego oka nadal się chichrając.

,,Dziś zamordowano kolejną osobę"...

Pokręciłam głową. Morderca oblizał wargi i ,,uśmiechnął się". Nastąpiła chwila, której się obawiałam...Chłopak wydłubał mi oko i rzucił na podłogę. Zaczęłam krzyczeć z bólu. Czułam się jakby ktoś wbił mi szpilki w najczulsze miejsca na skórze. Chwyciłam się za dziurę w oku próbując zatamować krew. -...Ale jakieś trofeum musi być... Tylko tyle zrozumiałam. Spojrzałam jednym okiem na Jeffa. Z ciekawością przyglądał się mojemu oku chichrając się. Nagle wybuchnął głośnym śmiechem i odwrócił się na pięcie. I wtedy pochłonęła mnie ciemność...                                                        Dziś, Gdzieś w Japonii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki