FANDOM

(w przeciwieństwie do innych historyjek, wszystkie wydażenia w tekście wydażyły się w rzeczywistości...)

To historia o mężczyżnie którego zbrodnie DOSKONAŁE są owiane legędą, a tożsamość tego jegomościa pozostaje nie stwierdzona do dziś...

...Zodiac (czytaj: zodjak) to pseudonim osoby która przyznaje się do popełnienia trzydziestusiedmiu morderstw, Mimo to, policja jest w stanie udowodnić mu tylko pięć ofiar śmiertelnych i dwie ciężko ranne...

do tych "incydentów" doszło w mieście San Fransisko.

20 grudnia 1968 roku siedemnastoletni David Arthur Faraday i jego szesnastoletnia partnerka Betty Lou Jensen, zostali zamordowanii przez tajemniczego morderce... ...około kilku godzin przed zajściem za samochodem licealistów stanął inny, morderca wysiada z samochodu i oddaje prosto w młodą parę kilka strzałów. David zginął na miejscu. Jednak jego młodsza o rok partnerka uciekła z samochodu, niestety... ...po chwili dostaje pięć strzałów prosto w plecy i ginie.

Sześć miesięcy później w Blue Rock Springs Park zostaje popełniona kolejna zbrodnia...

...tym razem, ofiarami są dwudziestodwuletnia Darlene Elisabeth Ferrin oraz dziewietnastoletni Michael Renault Mageue. Darlene zmarła w karetce która odwoziła ją do szpitala. Natomiast Michael przeżył pomimo otrzymania około trzech pocisków prosto w klatkę piersiową. W szpitalu opowiedział wszystko policji.

wyjawił im iż mordercą był biały mężczyzna, około 160 do 170 cm wzrostu, o ciężkiej budowie ciała i szerokiej twarzy.

Morderca przyjechał i stanął tuż za samochodem Ferrin zostawiając włączone światła samochodu, na dodatek podszedł do nich trzymając włączoną mocną latarkę, oślepiając młodą parkę oddał po dwa strzały do młodych kochanków. Mageue żyje do dziś. (chyba)    

o 00:40 na policje zatelefonował mężczyzna i przyznał się do obu morderstw. Cytuje: "w brązowym aucie znajdziecie dwoje małolatów. W zeszłym roku też zamordowałęm parkę. Żegnam!".

31 lipca 1969 roku do trzech gazet zostały wysłąne listy od zodiaka.

W nich autor zagroził że jeśli nie zostaną pokazane na pierwszej stronie, dokona następnych krwawych żniw. dodatkowo w jednym z nich była zaszyfrowana wiadomość, która miała zawierać tożsamość mordercy. Jednak zamiast tego zawierała ona krótki wykła na temat dlaczego Zodiak lubii zabijać.

27 września 1969 roku doszło do chyba najsłynniejszego czynu tego "genialnego" przestępcy.

Nad jeziorem "Berryessa" Zodiak znów zaatakował. Tym razem jednak lekko inaczej.

Zodiak w stroju kata zamordował nożem Cycelię Ann Shepard i Bryana Calvina Hartnella.

Shepard zginęła na miejscu ale Hartnell cudem przeżył i opowiedział wszystko.

Mordercą był biały mężczyzna około trzydziestu lat, miał na głowie czarny czworokątny kaptur i okulary. Był ciężkiej budowy ciała ale nie gruby, oraz miał około 170 do 180 cm wzrostu. (wszystkich wydażeń nie będę opowiadał bo pasta trwałą by o wiele za długo.)

11 października 1969 roku (Bądź 1970) Zodiac zamordował nową ofiarę. dwudziestokilku letniego Poula Stiena

Zodiac postrzelił go wprost w prawą skroń. Zabrał kluczę do taksówki i portfel Stiena, po czym wyciął z jego zakrwawionej koszuli kwadratowy płat materiału.

Mężczyzna odpowiedzialny za śmierć Stiena zniknął.

Dwa dni później do gazety "chronicles" Zodiak wysłał list z kawałkiem koszuli Stiena i groził, że jeżeli w prasie nie będzie o tym głośno, wysadzi szkolny autobus i pozabija wszystkie dzieci w środku. Poul Stien był ostatnią znaną ofiarą Zodiaca 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki